Ontdek ons

Waarom SVG

Bij SVG de mijnstreek kan iedereen zwemmen. Dankzij onze ervaren docenten kunnen wij maat werk leveren. Wij kunnen maatwerk leveren aan mensen met beperkingen. Ook mensen zonder beperkingen zijn bij ons van harte welkom. U kunt ten alle tijde contact met ons opnemen voor meer informatie.

Ervaring sinds 1965

Sinds 1965, enkel met vrijwilligers, aan het werk.
Alle docenten zijn natuurlijk officieel erkend.

Persoonlijke Ontwikkeling

Onze docenten worden tijdig bijgeschoold indien dit nodig is, zodat we aan alle verwachtingen kunnen voldoen.

Verschillende methodes

Door onze geschiedenis, hebben we ruime ervaring. Wij vinden altijd een manier om u te helpen.

Unieke kijk en ervaring

We willen niet de standaard aanpak hanteren, daar bent u niet naar opzoek. Zodoende leveren wij deze dan ook niet. Wij geloven in maatwerk.

Veilig met plezier

Waarom zijn wij anders dan anderen

Leren met plezier

Onze vrijwilligers werken met Passie.

Wij doen ons best om de behoeften van uw kind, of uzelf, voorop te zetten. Maatwerk, geduld en begrip staan bij ons hoog in het vaandel, iedereen is anders en dat respecteren wij.

Kleine groepen

We proberen de groepen klein te houden. Dit zorgt ervoor dat er genoeg aandacht gaat naar iedereen.

Door hoge aandacht hebben onze vrijwilligers sneller door wie welke steun en hulp nodig heeft. Ook of er meer maatwerk nodig is, dit door 1 op 1 zwemles te voorzien. Hoe dan ook wij als SVG doen ons best voor iedereen.

Ons Team

Maatwerk, aangepaste behoeften. Ons team kijkt nergens van op en is dan ook vanag de eerste dag bezig met ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt.

We kunnen dat natuurlijk niet alleen. Hier hebben we ook uw hulp bij nodig, bespreek uw zorgen, aandachtspunten. Dan kijken wij hoe we het mogelijk gaan maken.

nieuws hoekje

Mis niks van onze Updates

Wij voorzien

Ons aanbod

Of je nu als volwassen wilt leren zwemmen, of je kind op zwemles wilt. Recreatief zwemmen, of toch liever Aquajoggen, je bent bij ons van harte welkom.

Wij zijn op dit moment nog bezig met de laatste aanpassingen in onze website!

Het is een fantastische dag

Wij willen helpen, jou doelen mogelijk te maken

Wij dragen veel zorg voor onze lessen en activiteiten. Zolang we dat blijven doen, zorgen we ook voor een positief effect.

01.

Onze docenten zwemmen, indien nodig mee, zou krijgen wij goed zicht op wat nodig is

02.

We denken mee aan uw planning en kijken waar het bij ons past

03.

Gescheiden omkleed ruimtes mogelijkheden, haardrogers en spiegel voorzien

04.

Er is niks zo gedreven als een gepassioneerde vrijwilliger

05.

Positieve stimulans en intellectueel uitdagend

06.

Een ruim bereik van mogelijkheden binnen verschillende beperkingen

onze leden

Ervaringen van ouders

Wij kunnen u alles wijsmaken, echter hebben wij daar helemaal niks aan.
Laat ervaringen van ouders, kinderen en onze vrijwilligers ons verhaal doen.

Bent u na het lezen overtuigd? Heeft u alsnog vragen?
Neem contact op of nog beter, kom langs en ervaar het zelf.

Hello.